Tuesday, October 11, 2011

aku tak tahu apa aku rasa sekarang ? hm =='


aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang .  EXCITED ? err , ada laa sikit waktu call dia tadi , tapi dah tak dah . JEALOUS ? tak kott . SORRY ? yes of course ada . sebab aku banyak buat salah dengan dia , aku tak call dia pun aku rasa sebesalah . hm .  WORRIED ? sangat sangat laa risau , sebab aku tak tahu apa dia buat sekarang dah makan ke belum apa semua . and yang palng aku risau , dia marah aku lagi ke . hm sayang , maaf kan saya . ANGRY ? sikit laa . kenapa aku call dia kena jawab macam tu ? sedang kan aku ni tengah risau gilaa pasal dia . SAD ? hm , of course laa ada . aku rindu dia kott . hm .

haih sayang , kenapa sekarang kita selalu gaduh je ni . kenapa saya selalu salah sekarang . hm , saya takde niat pun nak buat awak macam tu semalam . sumpah . hm , saya rindu dekat awak ;(

No comments:

Post a Comment