Monday, October 10, 2011

9 MONTHS !


alhamdulillaa . hari ni cukup 9months MOHAMMAD SYAWAL menjadi teman setia saya ;D yaa right , memang kitorg still young . tapi , relationship ni bagi aku sangat bermakna sebab dia lelaki yang aku tak pernah jumpa sebelum ni . banyak sangat benda yang dia dah berkoban untuk aku . apa aku suruh , apa aku nak , apa aku buat dekat dia , dia bersabar je . sumpah , aku kesian dekat dia . macam macam benda aku buat dekat dia , dia sangat sangatlaa bersabar dengan perangai aku . sebab dia pernah cakap dengan aku , manusia mana yang tak pernah buat silap . hm , aku tak tahu nak cakap apa . hm , sayangg , thanks for everything kay . saya betul betul appreciate sebab awak banyak sangat bersabar dengan saya sayang . I LOVE YOU SAYANG  <3

No comments:

Post a Comment