Thursday, July 5, 2012

Kepada sesiapa yang tak tahuu ;D

Post title macam ape jee , haha . Macam ni cerita dia . Hari tu aku contact emah , kiree pangkat kakak-kakak senior aku laa . Aku cakap laa aku rindu die ajak die hangout ape sumee . Borak punya borak jap lagi termasuk pasal abg awal liyyi kitee .

Emah - YAN kau still dgn liyyi ?
Aku - Haah . Still lagi . Asal kau tanye ?
Emah - haha , rmantic lah katakan .
Aku - Hamboii , mengikuti perkembangan kamikah ?
Emah - ada lah jugak . sweet katakan

HAHA , yang ni lawakk ! Emah hoii , kalau kau nak buat lawak pun agak-agak laa syg oii . Kalau si liyyi tu baca kembang habis mamat tuu . Dah laaa pantang dipuji mamat tuu , menyampah aku . HAHA . Btw , aku still dengan die korangg . Masih macam dulu , masih bahagia dan saling menyayangi . HAHA , ayat macam ape jee . Oklaa , nak buat cake . Byee koranggggg ;D

No comments:

Post a Comment