Tuesday, June 5, 2012


Hellooo , selamat kembali IZYAN NAJWA . Okay makin berabuk blog aku ini . Sorry laa , aku busy sekarang nii . SPM kata kau . Act , busy bukan dengan membaca aku busy dengan benda lain . tahun ni tak tahu kenapa aku busy sangat sampai nak online pun tak menyempat bukan setakat online , nak on lappy ni pun tak sempat . Banyak benda yang nak kena pikir and buat . Lesen kereta yang tak habis2 lagi , folio seni yang berlambak tuu , exam tak habis-habis . Kau bayangkan laa macam mana aku nak settlekan semua tu . Itu baru sikit . Belum lagi aku masukkan masalah lain . Tension makk okayy . Takpe laa . Nnti aku cerita , cerita aku yang bertimbun tu . Rumah aku banjir , aku pergi bercuti dengan sayang aku , aku jumpa siapa . hishh , nnti laa . Aku ni kena tidur sebenarnya , cakap dgn syawal nak tido tapi aku dok online , dia bace ni mati aku kena sembelih . Haha , tak boleh tidoo ouhh hari ni , tak tahu kenape . Hm okay laa nnti kita sambung k . Byeee  ♥ :D

No comments:

Post a Comment