Monday, December 19, 2011

I-CITY

Semalam pergi i-city dengan family pak ngah . Dah lain kan i-city sekarang , dah makin majuuuu . Hahah . Last aku pergi waktu tu ada lampu jee . Tak teringin nak pergi lagi sebab pikir macam takde apa-apa . Bila semalam pergi terus jadii . Waaaaaaaaa , ada tu laa ada ni laa . Lawak gileeeee ;D









Okayy , gambar aku paling banyak aku rasaa . Tembam kan akuu , siott . Sakit hati je , makan banyak naik dekat pipi yang lebihh . Bencii okayyy .


Pak Ngah familyyy ;)



Okay baru perasan . Banyak yang pakai baju belang malam tuu . HAHA


Kitorg bawak anak alleycats sekali , TERIMA KASIHHHH . Itu belum aku letak bapak alleycats lagi . Memang sebijik . Kalau ayah bagi letak gambar dia tu dah lama aku letakk . Kesian korang tak dapat tengok . HAHA ;D




Anak dengan Ibu , sama kann . Hahah .

Pergi sekejap je pusing-pusing pastu pergi makan cheese naan . Pehhhh , sedapp okayy . Lepas dah makan apa semua , buat apa lagi ? balik laaaa . Hehe .

Okbaii , itu sahaja daripada saya .. sekiann ...

No comments:

Post a Comment