Tuesday, October 18, 2011

busy busy !


ASSALAMMUALAIKUM semua . sorry dah lama tak update . busy study laa . exam wehh . hm , okay . exam kali ni okay laa , not bad . aku boleh jawab semuanyaa . bahasa melayu , bahasa inggeris , mathematics, sejarah dgn agama . 5 paper dah ambik tinggal lagi science , pen . seni , perdagangan dengan ekonomi asas je tinggal . penatnyaa laa . hm , exam science hari khamis ni aku ambik pen .seni pula hari jumaat ni . lepas cuti raya deepavali baru sambung exam untuk perdagangan dengan ekonomi asas . lepas tu tahun depan aku dah form5 ? SPM ? biar betul !!! errrr ..


TAKUTNYAAAAAA ! hm , tapi takpe . nasib baik saya ada seseorang yang sangat prihatin dengan saya . setiap kali aku takut dia laa aku cari , setiap kali aku bosan dia laa aku cari , setiap kali aku malas nak belajar apa semua dia laa tolong membebel dekat aku walaupun aku tak berapa suka dengar orang membebel kan . tapi aku tahu , semua tu untuk kebaikan aku jugak kan . 


thanks to you mohammad syawal .


No comments:

Post a Comment